2 buçuk aylık bebeğim ishal oldu. 10 12 gündür devam ediyo. Özellikle sabah saatlerinde aşırı olıyo. Gün içinde diğer vakitlerde ishal olmasına rağmen az kakasını yapıyı ama. Ne yemeliyim ki ishaline faydası olsun. Doktora getirdim şurup yazdı ama kusuyo onu da öyle çıkartıyo