Kızlar iyi akşamlar ben oğluma 1 yaşına kadar ocean 400 ıu kullandım hergün 3 damla olarak şimdi oğlum 1 yaşına girdi acaba değiştirmem gerekiyor mu bunu yoksa aynı damlaya devam mı edicem? Birde 3 damla mı vermeye devam edicem hala yoksa 1 yaşında diye damla sayısında arttırma yapmam gerekiyor mu? Şimdiden teşekkürler🙏🏻🌟