Senalcan Ben hiç püre yapmadım. Çorbası da sadece blender kullandım, meyvesini falan meyve suzgecine koyup veriyordum eline silikon olanını kullanmistim ben muz 🍌 , elma ( Elmayı sert olduğu için biraz haşlayıp koyuyordum ) vs koyup verdim eline ayrıca cam rende satılıyor balık şeklinde onunla da muzu, elmayı, armutu falan karıştırıp yediriyordum. Brokoli vs sebzesini haşlayıp eline verdim canı isterse yemeye çalıştı istemezse zorlamadim şuan 17 aylık ama ek gıdaya başladığımızdan beri kendisi yemeye çalışır çatal falan da kullanıyoruz 🤣 ( Maşallah diyeyimde 🧿 ) Sizde kendi gozetiminiz altında eline verip deneyin surekli ama zorlamayın bir zaman sonra alisacaktir zaten, pütürlü yemiyor diye vazgeçmeyin 🤗