[silindi] ben de öyleyim 5 aylık oldu ikizlerim alışamadım annelik böyle mi iyi anne miyim diye sürekli kendimi sorgulayıp tartıyorum. Hep bir koşturma içinde günlerim geçiyor, büyüdükçe rahat edeceksin diyorlar büyüdükçe huysuzlukları artıyor ve çok yoruluyorum bir iki haftaya eşim de yanımda olmayacak ne yapıcam bilmiyorum ikiz bebek çok zor