PirayeMom Annelinka1 aynılarını kullanıyoruz günde üç defa temizlediğim oluyor. Temizlemeden açılmıyor
nilaylks Annelinka1 şırınga ile yapmaktan daha mı iyi oluyor acaba şırınga ile yapıp aspiratör ile çekmek çok zor oluyor
Busragonullu Annelinka1 NazalNem burun açıcı sprey kullandim Ama serum fizyolejiğin etkisini asla bulamadim