Gules Büyüklerimiz bizi doğar doğmaz sularla,hastalanınca ispirtolarla,anasonlarla,ballarla,pekmezlerle büyütmüşler ben böyle duyunca çok şaşırıyorum tabiki de kullanmayan kullanmasın birazcıkta inanmakla alakalı bence
Kafam Brcsuna 6.aydan sonra kullanımını daha uygun ben şırınga ile otri bebe sıkıyorum 2 ml şırınga 1 ml 1ml pay ediyorum nemlendirici damlası da var onu içine sıkıp hafifçe okşuyorum burnunu aspiratör kullanma kendi aksın