Minikkizimmm valla canım bizim brbişte asla kundakta durmadı sevmeyen bebek sevmiyo gercekten ondan elimi cıkaracan diye uyanıyodu cocuk ve kundak belden de sardıgı icin sıcak tutuyo oda terletiyo , teri ustunde soguyo anlasılmıyo bizim bebiş ondan grip oldu yavrum 20 gundur duzelmedi biz bu sebeplerden kundagı bıraktık. Bebekler sogugu tolere ediyor ama sıcak cok tehlikeli bebekler icin. Sapka da buyuk diye yuzune duzusuyo bizim bebektede oldu o , sapka yuzunden de kulagının arkası havasız kalmış cok takmısız biz sıcaktan yara oldu 😟 ondan sonra sapkayıda cıkardık karar senin 15 gunu gectiyse cıkar bence bide evin kac drrcee 22 dereceyse sarıp sarmalama daha cok hasta oluyolar