Derenimm Meldaa günaydın 4 ay 6 gün aynı şekilde gece uykularımız bile kalmadı ne zaman geçecek bu dönem atak dönemi mi acaba
elfhuma19 Meldaa Delirme aşamasına geldim sanki son 2 gündür 1 2 arası uyuyup aslında uykusunda ağlıyor gecede uykuya dalamıyor düzeni falan kalmadı 😔
Buseeozd Meldaa yanlız değilmişim 19unda 4 aylık olacak bebeğim yaklasık 1 haftadır böyle. Geceleri aglıyor. Memede uyumak istiyor. Sebepsiz bir huzursuzluğu var. Atak haftası oldugunu düşündüm. Ne kadar sürecek merak ediyorum
Meldaa Derenimm Cansu-ata umarım hepimizin sıkıntılı zamanları en kısa sürede düzelir bizede bebişlerimizede yazık cok üzülüyorum
Meldaa elfhuma19 aynı durumdan müzdaribimiz uykuya dalması çok zaman alıyor uyudu dıyoruz kafamı yastıga koymamla uyanması aglaması bir oluyor ne güzel 3. Ayda düzene girmişti uykusu gece 1 kez uyanırdı oda emmek için şimdi ise saat başı uyanıyor
seymayildiz Aya 2 hafta kala başladı bizde huzursuzlukları 🙈 bitmek bilmeyen ağlamalar mızmızlanmalar emmek istememe sürekli kucakta olmak isteme. Ama bu geçici bi süreç ve sabır gerekiyor. Bugün itibariyle tam 4 aylık olduk ve bu şikayetler azalmaya başladı. Sabredin zor bi süreç ama geçici.
Meldaa seymayildiz umarım biizmkide düzelir artık sabrım tükeniyor uykusuzluktan bende halsiz düşüyorum yoruluyorum allah hepimizin yardımcısı olsun
Plasentes green bizde yarın 5. ayına girecek 4 gündür aynı sorunları yaşamaya başladık uykuya dalamıyor emmek istemiyor mutsuz kucakta gezmek isteyen bir bebek oldu zorla güldürüyorum sevinç çığlıklarını özledim hiç bişey yapmıyor😭😭😭
Meldaa green ne mutlu size inanın çok zor süreçlerdeyiz sürekli eli ağzında parçalıycakmış gibi ellerini emiyor
Meldaa Buseeozd bugun tam 4 aylık olduk bizde son bir haftadır huzursuzluk hat saffada bu atakta yeni mi çıktı büyüklerimize soruyorum danısıyorum yeni yeni icatlarmı çıkartıyorsunuz dıyolar inan nasıl bir ataksa artık gitsin üzerimizden cok zor süreçler
green Meldaa Ov onlar elbette bizde de var lakin acıktığında o şekilde koparacakmış gibi yiyor Allahım hepimizin yardımcısı olsun :)
Deletedmom212 Meldaa 4 ay 29 günlüğüz bizde de 15 gündür var memeyi ayakta gezdiğimiz yerde emiyoruz uykusuzluk sürekli ağlama üstüne ben grip oldum baya çaresizlik icindeyim 😞
elfhuma19 Meldaa Ah ah gece ne güzel uyur 1 kerr kalkardı şimdi 2 kere kalkarsa şükrediyorum elleriyle ağzını parçalıcak yakında 🤦♀️
Mevadad Meldaa 4 ay 4 günlüğüz. 4 gün önce aşılarını olduk. demir ilacı başladık. 3 gündür çok hafif huysuzluğu vardı. şuan eski haline döndü maşallah. darısı başınıza