Umutalim bende kizim 10 aylıkken hamile kalmıştım asiri supriz olmuştu. Suan biri 2 bucuk yasinda diğeri 1 yaşına girecek bende sizin gibi çok kötüyüm ilk başlar sora alıştım ve ikisi bir büyüyor evet zorluğu var ama Rabbim kolaylık da veriyor zaman su misali herseybdaha dun gibi