Busra78 2 buçuk aylık bebeğim ishal oldu. 10 12 gündür devam ediyo. Özellikle sabah saatlerinde aşırı olıyo. Gün içinde az birşekilde ishal şeklinde kakasını yapıyı. Ne yemeliyim ne iyi gelir acaba?