Khann 12 buçuk aylık, bardak ve alıştırma bardaklarında bende zorlandığım için nuk un pipetli bardağına geçtim, bir iki kez gösterdim ilk günler istemedi şimdi elinde onla geziyor. Ama alıştırma bardaklarını hiç istemedi kullanmadı zorla içiriyordum resmen suyu 🙄 çatal da iki aydır falan kahvaltılarda ufak ufak vermeye başladım, kaşık vermedim daha dediğim gibi ben sulu yemek ve çorbaları kendim yediriyorum. Ama diş veya atak dönemlerinde asla yemek istemiyor zorlamıyorum, şu an her istediğinde anne sütü aldığı için çok da takılmıyorum hiçbir şey yemediyse kefir içirmeye dikkat ediyorum mesela ya da kendim uydurduğum bi puding var enerji bombası onu yapıyorum. Farklı tarifler deneyebilirsiniz böyle daha tatlı şeyleri seviyorlarya mesela, elma suyu konsantresi kullanıyorum ben pankek ve keklerine. Yemediği sebzelerden sebze keki falan yapıyorum. Gelişim vs değil de bebeğiniz iştahsız olabilir mi? Demir değerlerine bakıldı mı? Demir eksikliği ciddi iştahsızlık yapıyor.