Merhaba..bebeğimi emzirdiğimde kaç dakika yeterli olur bazen çok az emiyor doyuyor mu anlamıyorum aç kalır diye korkuyorum aç kalsa çok ağlar dimi ? Yani anlarım ..? Emdikten sonra emzik veriyorum acaba doymasa ne yapar ne yapmaz yardımcı olun lütfen