Hanımlar bebeğim 10 aylık düzeltilmiş 8 aylık. Son 1 haftadır mama reddi var 2 gündür hiç yemiyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım saatlerce aç duruyor, hazırlıyorum mama çöpe gidiyor. Nasıl yapmalıyım randevumuz pazartesi günü. Normal yediklerimizden mi yedircem ve ya kaç saatte bir beslemeliyim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.