Bebeğim 2 ay 14 günlük bir kaç zamandır uykudan sıçrama huzursuzluk vardı doktor idrar yolları enfeksiyonu ya da gaz olabilir dedi bugün doktora gittik 13 gün evvel 4560 gramdı şimdi 4760 çıktı doktor az dedi en son kontrolde gayet iyi demişti idrar yolları enfeksiyonu olabilir o kilo alımını yavaşlatır dedi kaka ve idrar tahlili verdik temiz çıktı 2 sonuç daha bekliyoruz 4 güne çıkar onlarda konuşuruz dedi bu arada mama takviyesi verelim her beslenme sonrası dedi çok üzüldüm sütüm var ama neden yavaşlama olur başına gelen var mı acaba neler yapabilirim mama vermek hiç istemiyorum bol bol emziricem artık neler yapabilirim başka 🥺