Merhaba anneler bir hafta önce hafif öksürükten doktora gittik ciğerleri dolmuş dedi ilaçlı hava, prospan şurup verdi kullanıyoruz. bugün nefesinde inleme sesi vardı gittik bronşiolit dedi baya ilerlemiş cortair adında havayla verilen başka bi ilaç daha verdi . korkuyorum böyle görünce varmı atlatan bu ilaçları kullanan tavsiye de bulunmak isteyen?🥺