Hanımlar havalar çok soğuk ne kadar yakarak yakalım alt üst boş deniz kenarı ev buz gibi ama tulum giydiremiyorum çünkü gece çişi geliyor tuvalete kalkıyor nsdirde olsa çoğu zaman kalkmaz çok ağlıyor çünkü kızıyor beyefendi ama kalktığı zaman tulum olursa çıldırır tuvalete gidene kadar çıkaramam😭 3 yaşında bu yaş aralığında gece nasıl yatırıyorsunuz üstünü örtüüyorum inanın 10 dk sonra açıkta gece boyu kapatamıyorum da hasta olmak üzere üşüyor geceleri😢kalın pelüşte asla giymiyor alttan açılmalı kolay giyilen tulum var mı nasıl önlemler alıyorsunuz 💤🙏