Arkadaslar öncelikle iyi akşamlar. Oglum dogdugundan beri bir doktorda dikis tutturamadik maalesef bazi sebeolerden dolayi daha dogrusu icim8z hic rahat degildi. En son 1 yildir bi doktor ile devam ediyorduk o da gittigimiz hastaneden ayrilip ozel muayenane acmis kendine . Hem özel zsigortamiz oldugu icin hem de doktora ayri yere tahlil vs ayri yerde ugrasmamak icin muayenane istemiyoruz acikcasi. Avrupa yakasinda tavsiye edebileceginiz doktor hastane var midir ?