Egeninincisi Doğumdan sonra ne olduysa bi türlü kurtulamadım. Her iki ayda bir tekrarlıyor simdide cok fena acıyor hem ilişkide hemde idrar yaparken. Doktr fitil veriyor kullanınca geçiyor tekrar baslıyor bi kaç ay sonra. Bu hastalığı yenen varsa nasıl yendi Allah rızası için bi yardım edin artık hayat kalitemi inanılmaz etkiliyor
Kevseryldz Egeninincisi soğan kaynat suyunu iç canım maydanoz kaynat suyunu iç ve bol bol su ile atlattım ben. Antibiyotikte kullandım hemde hamileydim düşün hallerimi o kadar iyi anlıyorum ki seni
1Melodi Egeninincisi ben de olmuştum yarım çay bardağı elma sirkesi ile ev yapımı varsa o daha iyi o bölgeyi yıka çok yanma yapıyor yıkayınca ama en etkili çözüm ben yaptım bana çok iyi geldi istersen dene bide vajinani sabunla yada banyoda iken sampuan yada duş jeli ile yıkama oradaki iyi bakterileri öldürüyor muş bu sefer ora savunmasız kalıyormuş ve enfeksiyon mantar gibi hastalıklar türüyor mus
semaahmet Egeninincisi Ben yendim kuzum hatta hastanelik oldum oluyordum doktorunun verdiği ilaçlar dokunmustu sonra başka doktira gitti onun verdiği ilaçlarla kurtulmuştur bidaha olmadı şükür bütün rahimi sarmıştı benim iki sene oldu hala şükür yok çok geçmiş olsun
Egeninincisi Kevseryldz suyu içiyorum günlük hayatımda ama soğan denemedim onuda denerim. Antibiyotik kullanıyorum geciyor ve tekrar baslıyor bi kaç aya😔
Egeninincisi 1Melodi evet kullanmıyorum sabun vs elma sirkesini duydum ama ne bilim işe yarar mı bilemedim ama deneyeceğim tesekkür ederim
Esrayardm Çay ağacı yağı çok işe yarıyor. Bir litre suya, bir şişe çay ağacı yağının ⅓ ünü koy her tuvaletten sonra yıka iyice kurula. Hatta kasinti falan olduğunda da yıka yine. 3 gün de hiç biseyim kalmamıştı çok şükür.
Egeninincisi Esrayardm cok sevindim sizin adınıza elma sirkesi artı bu tarifi de deneyeyim umarjm işe yarar. Cok sağolun🙏
scooby-doo Egeninincisi son 1 haftadır kaşıntıdan kafayı yediren şey neden oldu bende anlamadım salı doktora gittim bağışıklık düşüncede birden bire çıkıyormuş fitil ve bir mantar ilacı verdi içinde iki tane var bugün ikinciyi içicem biticek haftaya kontrole gel geçmemişse batikonla mı ne yıkıcakmış içeriyi 🤭
Egeninincisi scooby-doo cok geçmiş olsun sizede ben de gittim bi kaç kez o dediğinizi de kullandım ilacı cive yineledi malesef
06tubik06 Egeninincisi ya bende de öyle pazartesi doktora gideceğim nasıl muayene mi ediyorlar korkuyorum biraz dq
Egeninincisi 06tubik06 yani sanırım muayene edilirsiniz ben önceden muayene ettirmeden de ilac yazdırdım ama muayene doğru teshis için bence daha iyi olur
Elifarslan Egeninincisi intim jel kullan o bölge için devamlı kuru kalsın orası günlük ped kullanma pamuklu kıyafetlerini kesip çamaşırının içine koy kuru tutsun bol bol su iç dedikleri gibi doğan suyu maydanoz suyu iyi oluyor ama oraya sakın sirke sürme o bölgenin çok farklı Bi anatomisi var onu bozarsan bedava zor toparlarsın banyoda oraya intim jel kullan normal yıkanırken ki banyo sabunu duş jelini oraya sürme günde gerekirse 3 kez camasir değiştir doktorunun verdiği ilaçları düzenli kullan bir de yanlış anlamazsan eşinin de kendine temiz baktığından emin ol bu konuda bazen eşlerin de payı olabiliyor maalesef.. geçmiş olsun umarım biran önce iyileşirsin
Egeninincisi Elifarslan intim jel var ona rağmen böyle eşim temizdir o konuda ondan içim rahat. Ama işte sürekli tekrarlıyor işte ilac kullanıp geciyor sonra geri gelir. O jelleride önermiyor doktorlar öyle duydum. Kullanmayıp bi süre soğan kürü deneyeceğim bakalım tesekkür ederim cevabınız için
Elifarslan Egeninincisi ay tüh ya sürekli tekrarlanması kötü yaşadım biliyorum şükür benimki geçti inşallah siz de kurtulursunuz Bi an önce çok zor oluyor maalesef Allah şifa versin 🌸
2cocukannesikizimveoglum Esinizde Sizle beraber tedavi almali,Yoksa sizde gecer esinozde kaliyor,iliskiye girdignz an yeniden basliyor.
Egeninincisi 2cocukannesikizimveoglum yok artık ciddimi esimde oldugunu nasıl anlarız peki doktora gidecek zamanı olmuyor cok yogun calısıyor onda da mı kasıntı filan olması lazım hiç öyle bi sıkıntı olmadı ama