Mucizemm344 gazı hala devam ediyor olabilir benim kızım da uzun süre gaz sorunu yaşadı, size ihtiyaç duyuyordur, atak dönemidir hepsi olabilir. Nasıl yorgunsanız, halsiz ve sinirli hissediyorsanız herkesin bunları hissettiğini ve zamanla geçtiğini unutmayın lütfen. Bebeğiniz büyüdükçe ağlamasının şeklinden bile ne istediğini anlayacaksınız şimdi anlamamanız normal. Kendinize de ona da zaman verin. Yetemiyorum diye bir şey yok şu an içinde bulunduğunuz durum size öyle geliyor olabilir ama unutmayın ki ona en iyi gelen kişi sizsiniz