Fenty Feyyyzza Mg olarak bakmak lazım, genelde calpolden biraz daha ağırdır yarısı yada çeyreği olacak şekilde ama yine de kafaya göre kullanmamak lazım.
B896 Feyyyzza cnm bizde kullandık ateşi düşmedi acilengitik ateşdüşürğcğ fitil verdiler hemen düştü şükür ateşi bence acile götürün
Elf58 Pedifen 2 yaş altına olmuyor yarım ölçek parol veya calpol verebilirsin ama 125 mg olan plus değil
Feyyyzza Merve-miray çok teşekkürler ne kadar vermeliyim? Agrı kesici ateş düşürücü mü bu yoksa soguk algınlıgı mı
Merve-miray Feyyyzza Yani kutusu mavi mi pembe olan mı 🙂 reçete de yazar zaten ne olduğu. Çok geçmiş olsun