iki_erkekannesi31 Oğlumda bronşit başlangıcı varmış. Antibiyotik iğne şurup ve Bicana 100 ml şurup vermişler. Prospektüste 6 yaş altı kullanmasın yazıyor ama. Bir de yarım ölçek yazmış. Kullanan varsa bi yardımcı olabilir mi