Merhaba güzel anneler🌸 2,5aylık oğlumuzda hipospadias varmış yani idrar deliği olması gereken yerde değilmiş. Çok üzülüyorum günlerdir ağlıyorum. 6aylıkken ameliyat olması gerekiyor ve ben çok korkuyorum. Daha çok küçük.. süreç çok zormuş dediler canı yanıcak içim çok acıyo😔 Nolur böyle süreçten geçen ameliyat olan anneler varsa bilgi paylaşamı yaparsanız çok sevinirim.. Süreciniz nasıl ilerledi çok mu zor bir ameliyat sonrasında nelere dikkat ettiniz gibi?