merve_mevaa simiyyy ben yıkayıp süzdürüyorum , ocakta suyunu çektiriyorum ılıyınca da dondurucuya atıyorum
Rmeysaik simiyyy ben mantarı soyup dilim dilim yapıp saklıyorum evet o beyazlığı gidiyor ama soteye omlete falan koyuyorum gayette iyi oluyor
simiyyy TheBaby biraz araştırdım çiğ olarak su değmeden bir ay saklanıyormuş ama tecrübelisinden öğrenmek istedim
simiyyy -Gizem- ya attım ben kararma olmadı ama aklıma şüphe düştü tüketilir mi tüketilmez mi bi bilene sorayım dedim
Alaranaz simiyyy ben bi kaç kere buzluğa attım ama her çıkarttığımda çözülünce ezilmiş gibi oluyordu o yüzden pek tavsiye etmiyorum