Koliğin halinden koliği çeken anlar. Görmeyen , o sinir krizlerini, çığlıklarını duymayan inanmıyor. Bebek dediğin 5 saat aralıksız ağlar mı diyolar. İnsanlar gerçekten nazar değmesin diye sürekli kesintisiz ağlıyor dediğimi düşünüyor. Gece olsun istemiyorum saati başlayınca bende sakin kalamıyorum öyle büyük bi çaresizlik ki hiç bi doktorda çaresi yok. Denemediğim damla kalmadı bana mısın demiyor inek sütü alerjisi olabilir dediler diyet mamaya başladık hiç bişe değişmiyo saati gelince susuyo kendiliğinden. Şu günler geçsin diye yalvarıyorum Allaha her gün zamandan başka ilacı yok bu koliğin ben bunu anladım😢😢😢