Merhaba anneler, sizleri ve evlatlarınıza kocaman mis kokular gönderiyorum günaydın :)
bebeğim 1 ay 7 günlük 1 aylık kontrolde doktorumuz kaka testi istedi. Çok az mukus çıkmakla birlikte şeker tüketmemem gerektiğini süt alerjisi olabilir deyip süt ve süt ürünlerini kesmemi söyledi. Diyetimle alakalı sıkıntı yola evlat için 1 ay zeytin ekmek yerdik. Ama verdiği biogaia Damla’yı doktordan geldiğimiz gün verdim. Çocuk o gece kıvranmaya ve ağlamaya başladı. Kakasını aşırı zor yaptı. Alla alla dedim mukus kendini gösteriyor artık herhalde diye düşündüm. Ertesi gün bir daha denedim damlaları çocuk öğleden sonra yine kıvranmaya ağlamaya başladı karnını ovdum havlu koydum gece 1 de az birşey kaka yaptı. Damla’dan mı acaba diye düşünüp ertesi gün son kez bir daha deneyeyim dedim 5 damla verdim ve çocuk katılana kadar ağladı o akşam hiçbirşey fayda etmedi ve netice de kakasını da yapmadı. 🥺🥺 tabi bu damla maceramız öncesinde bebeğim çok düzenliydi hergün 1 yada 2 kez kakasını yapar , emdikten sonra üstten alttan sıkıntısız gazını çıkarır. Gündüz güzel uyur , gece yatırırım sabaha kadar uyur , güzel emer maşallah hani hiç sıkıntısı olmaz. Acaba bu damla bize yaramadığı gibi aynı sorunu yaşayan başka anneler var mı ?