Bu bizim ilk böyle ağır geçirdiğimiz hastalık. Ben adımı unutacak kadar panik oluyorum. Oğlum hasta 😔 ateş öksürük derken yutkunamıyor. Ağzı açık salyayı dışarı akıtıyor. Birşey yerken ağlıyor yiyemiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum nolur önerileriniz varsa onu rahatlatacak 😔 gözümün içine baka baka ağlıyor elimden birşey gelmiyor çok üzülüyorum ..