Zennep mama ile mi besleniyor biz ilk günden beri mama veriyoruz sürüm olmadı sma mamayı verdik hemen kustu bebelac aldık yarayınca kesik gibi kusma olur derler ya öyle oldu ama iki gündür sma daki gibi sıvık ve sık kusuyor takip ediyorum şuan mama mı değiltirsem diye düşünüyorum aptamile baktım o kadar pahalı geldi ki bana çok üzgünüm ne yapacağımı bilemedim umarım geçicidir nane kaynatıp vermeyi düşünüyorum