Anneler kızım bugün geniz eti bademcik küçültme ameliyatı oldu kulaklarına tüp takıldı ameliyatımız sorunsuz geçti ama eve geldiğimizden beri bir damla su içiremiyorum bütün gün üç dört kaşık dondurma yedi yaptıranlar sizin de böyle miydi ne kadar sıvı alırsa o kadar iyi dedi doktor ama ben ilaçlarını bile içiremedim çok korkuyorum normal mi ilk gün için bu durum bilen varsa yazabilir mi