Hayırlı Akşamlar bi hafta önce doğum yaptım ve bebeğimi emziğe alıştırmak istiyorum 2. Çocuğum oluyor ilk bebişimde naptıysam istemedi ve hep meme istiyordu sürekli ağlıyordu huysuzdu 3 aydan sonra tuttu o da bir sürü emzik aldm sonunda birini tuttu 2 ay tek başka da tutmadı attı yine ama o 2 ay bile yetti biraz da olsa uykusu düzene girdi şimdi bu bebeğime alıştırmak istiyorum belki de kızımda geç başladm diye tutmadı bilemiyorum sizden fikir almak istiyorum sizler ne zaman başladınız emziğe?