Merhaba kızlar 3 aylık 25 günlük kizim var. Ama uykuda sorun yaşamaya başladık bu ayda. Nedense kesintisiz uyumuyor yatıyorum gidiyorum 15 20 dakika tekrar uyanıyor kesintisiz uyumuyor. Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum. Mesela bu uyki düzeni olusturamadim suan. Siz 4 aylik bebekleri olan arkadaşlarım nasıl bir uyku düzeni olusturdunuz saat kaclarda yatırıyorsunuz bende o saatlerde yatırıp birde öyle denemek. İstiyorum lütfen yardımcı olur musunuz?