eylul_asel 21 günlük bebeğim 6 saatir uyumamış çok ağlıyor gazını çıkarttım yine aynı karnı da tok yine açmış gibi yapıyor meme de tutuyorum uyuyor çekiyor gaz mi bilemedim ne yapsam lütfen yardım edin
Mira61 eylul_asel 21 günlük gaz sancısı bu haftalarda cok olur ayaklarını havlu ısıtıp sarın sıcak tutun
lanadelmiyav eylul_asel büyük ihtimalle gaz. Ilık bir duş aldırabilirsiniz. Gaz masajı yapabilirsiniz. Kolik bir bebek mi? Gaz ilacı kullanıyor musunuz?
Minnossareannesi eylul_asel Bizim de 20 veya 21. Günde başlamıştı gaz sancısı korkmayın ne yapsanız susmadan ağlıyorlar. Doktorunuza danışın gaz ilacı verir ama o da mucizevi bi şekilde kesmiyor açıkçası. Bize en iyi gelen duş aldırmaktı gerçekten susmuyorsa eşimle yıkıyorduk her akşam yıkadığımız bile oluyordu
Brcsuna eylul_asel memede dogduğundan e in misiniz ben de öyle sanıyordum bas bas bağırıyordu süt azdı çektikçe gelir dediler öyle yaptım habire verdim ama gelmedi sütüm çoğalmadı hemen koşarak mama aldık bebek yedi sustu ya açtır ya gazdır
lanadelmiyav eylul_asel anladım. Çok olur o dönem sancılar maalesef. Yukarı da yazdıklarımı deneyin, ayrıca kolik bebek müziklerinden de faydalanabilirsiniz
Minikprensssssssss eylul_asel gazsancısı 40 a kadar sürmüştü bizim sonradüzeliyor kimyon için siz sıcaksuya karıtırıp süttengeçiyor olabilir
Minikkizimmm Minnossareannesi Ya bende diyorum ki . Duş alınca mışıl mışıl neden uyuyor. Demek yavrum rahatlıyor 🤭
Anneyimmmm eylul_asel bu zamanlar kucak istiyo olabilir sıcaklığınızı hissetmek ister bizde öyleydi çok yorucuydu ama kabullendikten sonra zor gelmiyo ama onu anlamaya çalışın ben çok gece omzumda uyudum 3 aylık olduk şuanda yanımızdan yatıyo mesela ayrılmıyo
eylul_asel Anneyimmmm ben çok kucağa alıştırmak istemiyorum daha benim 19 aylık bı kizim var ve tekim eşim bile yanımda değil çok zorlanıyorum
Anneyimmmm eylul_asel yalnızsan çok zor iki çocuk bide bende yalnızım ama annemler yakın çok zorlandığımda çağırıyordum alıştırmakla alakası yok bence ya bende istemiyodum ama çocuktan çocuğa fark ediyo bence bizle alakalı değil
Minnossareannesi eylul_asel Allah kolaylık versin gerçekten. İki tane ile daha da zor. Geçiyor yeter ki sağlıklı olsunlar ama insan çaresiz kaldı mı çok zor yavrum öylece ağlıyor yapacak hiç bişey yok
Ldy eylul_asel ya gazı var ya da doymuyor bence sütünüzü bi sağın bakın kaç Cc diye ona göre bile anlarsınız sap sipleks tek başına ile yaramıyor biogala kullanabilirsiniz yanında
Minnossareannesi Minikkizimmm gerçekten bende her akşam yıkamaktan korkuyordum kış bebeği ama yıkayınca uyuyordu rahatlayıp 🙏🏻🙏🏻
Minikkizimmm eylul_asel Bizde 18 günlüğüz dün gece de benim bebeğim 8 saat uyumadı. İnsan çok üzülüyor. Kucağınızda kalsın masaj yapın. Veya duş aldırın
Bebegimm1 eylul_asel bebeginizin kullandigi vitamin ilaci yada baska seyler gaz yapiyordur.surekli ikinir haldeyse bacaklarini kendine cekiyorsa gazdir
daisymomm eylul_asel eğer bebeğin memede uyuyorsa senin ısını hissetmek istiyor. Bebek sadece açken yada gazdan dolayı ağlamaz. Seni istiyordur.