7aylık oglum var corbayı felan içiyor ama meyve püresi yapım. Yada muz cıcıbebe ezıp verım yemıyor zorla yedırıyorum acmıyor agzını sızınkılerde böylemı. Bu aylarda yemegıp 1yasında yada 8 9ayda zorlamadan yiyorlar mı ya cok korkuyorum sımdı agzını acmıyor ılerde de yemez dıye