Benim bebişimin cildi hassas olduğu için bulaşık makinası parlatıcısı denemeyi aklımdan bile geçiremem kabarır her yeri 🥺 o yüzden green clean aldım hiç bir işe yaramadı ondan sonra sonett diye organik toz bi leke çıkarıcı aldım trendyoldan eski lekeleri bile çıkarıyor, çok başarılı kızlar tavsiye ederim.