Dünden beri bebegim kusuyor yedikten sonra az az kusuyordu dün mama verdim öğğ yapıp yediklerini çıkardı mama bebelac sonrasında emzirdikce kustu ama az kusuyordu bugün kanepeye uzandırdim arkamı döndüm birden öğğ yaptı midesini tamamen boşalttı hiç Bisi kalmadi burnunda çıktı ilk bebegim olduğu icin tecrübesizim ağladım korktum baya annem yanımdaydı ama tırstım yani