Kızım yeni doğduğu için şu an beşik kullanıyoruz ama dedesi çocuk odası almak istiyo nasıl bi model seçsem kararsızım. Bi iki sene zaten benim yanımda durur beşikle ama ilerisi için nasıl bi model seçmeliyim sizce? Varsa oda fotoğraflarınızı da atabilirsiniz😊