Enb 33aylık kızım okuldan getirdi bütün bina olduk 53günlük bebeğimde rahatsızlandı bol bol emzrimeye çalıştım az emsede sık emzirdim öyle atlattı. Düşmeyen ateş için mutlaka soğuk uygulama yapın. Ateşi olsada olmasada ilk 2 3gün 4saat arayla ateş düşürücüsünü ihmal etmeyin. Zorlada olsa yemek yedirmeye çalışın. 5gün doldu mu ilacınızı kullanalı