Merhaba anneler buraya ilk defa yazıyorum. covid testim pozitif sadece tat ve koku kaybim var ekip geldi ve ilac getirdi. Kullanirsam 6 gun emzirmemem soylendi. Belirtileri benim gibk hafif olup ilaclari kullanmayan var mı cok kararsizim. Daha oncesi dogumdan sonra zatüre oldum iyilestim cok sukur. Cigerlerime iner mi korkusu var🙄 bebegim henüz 9 aylık ne yapıcam bilmiyorim 🙄