Umayimveannesi Arkadaşlar bu mamayı kullanan var mı ya dr yeni önerdi de iğrenç kokuyor çocuk ağzına almak istemiyor yaşayan var mı
Annebebek58 Umayimveannesi aptamil ve neocate var elimde ikiside ayni tat ayni koku bebek icmiyor ne yapacagimi sasirdim
Longing Annebebek58 burdan biri söyledi belki tekrar yazar tam hatırlamayadim vanilya şurubu konuyormus içine.Ama markettekilerde alkol varmış starbucks takinde yok 1-2 damla yeterli, zamanla mamaya alışır.Koku çok fena diye hatirliyorum.