Anne_gunlugu 1 yaşında kiz im var kakasini yaparken zorlanıyor iki kere yapmaya çalıştı ve çok az ve sert yaptı.Kabiz oldu yani.Daha demin poposuna baktım kizariklik vardı.Sanki makatinda kırmızı çizgi gibi birşey gördüm makat çatlağı olabilir mi?
Alyehus Anne_gunlugu Benim bebeğim kaka yaparken çok ağlıyordu doktorumuza sordum makat çatlağından şüphelendi. Bizim evde anlayabileceğimiz bir durum değilmiş bana öyle söylemişti kendisi popoyi ayırıp içine baktı zor farkedilir demişti hatta biz Doğudayiz burada 1 doktor tam olarak anlayabiliyormuş
1Melodi Anne_gunlugu benim bebeğim kakasini yaparken Bi kaç kere kan gördüm bezinde alerji olabilir diye dr götürdüm ama makati çatlamış ben kendim bakınca da görüyorum bazen ama bazıları içten çatlıyor onuda ancak dr görüp anlayabilir
Anne_gunlugu Alyehus öyle ağlaması falan olmuyor gaz çıkarırken de.Ama bugün kakasini yaparken ağladı cani acıdı sanırım.Insallh bana öyle gelmiştir
Anne_gunlugu Mira61 nasıl böyle pembemsi küçük bir çizgi var.Cocugunuzda nasıl belirtiler vardı peki?
Mira61 Anne_gunlugu evet pembemsi bir çizgi tuvaletini yaparken çok ağlıyordu kabızlık çok olunca hatta kanda gelmişti
Anne_gunlugu 1Melodi öyle kan falan görmedim ama bu arlar kakasini yaparken çok zorlanıyor sanırım o yüzden tahriş oldu.Kizarik duruyor makatı bende korkuyorum çatlak olur mu diye eşim de baktı yok çatlak dedi ama kan görürsem direk goturcem