Hanımlar merhaba herkese 1 hafta sonra 3 aylıklar olucak inşallah oğlum saçları doğduğunda uzundu sonra biz tıraş ettik şimdi parça parça uzuyor sağ üst sol üstte minik bir kısım baya uzadı tepesi de uzuyor ama arkalar vs üst kısmında da bazi yerler hic uzamadi daha. İlk önce biz kesemedik sandık o uzayanlari tekrar tıraş ettik ama sonra yine ayni sekilde uzadı yattiti yerler değil sadece üst kisimlarda da uzamayan yerler var bebişi böyle olan var mı