Annelikduygusu şuanda tüm türkiyede böyle bi salgın var sanırım benim kızımda aynı durumda acile götürdük iki kez bişey yapmıyorlar tabiki ilaç yazıp gönderiyorlar antibiyotik öksürük şurubu ve ağrı kesici ateş düşürücü ilaç verdiler onları kullanıyoruz ben onun dışında bide zeytinyağına sarımsak ezip koydum biraz beklettikten sonra sadece yağını ayagının altına sürdüm üzerine çorap giydirdim ara ara tekrarlıyorum üç dört gündür doğru dürüst uyuyamayan kızım maşallah bugün 6 gbi uyudu mışıl mışıl uyuyo şuanda fayda etmeye başladı galiba bide ben vikis sürüyordum ayağının altına