Kızlar grip semptomları gösteriyorum. Covid mi değil mi fikrim yok. Bebeğimde de hapşuruk var. Doktorumuz biraz panik belirtiler artmadan sormak istemiyorum. Pazartesi 4. Ay aşılarımız var. Bebek grip semptomları gösterirken aşı yapılıyor mu? Yaşayan var mı daha önce?