kızlar sezeryan doğum yaptım emziriyorum bebeğim 5 aylıkken ilk adetimi gördüm ondan sonra 2 ay daha gördüm düzenli bir sekilde en son agustosta oldum ve o zamandan beri adet görmüyorum , emzirdiğin içindir diyolar ama ozaman 2 ay neden oldum şimdi kesildi ? varmı bu durumu yaşayan