Deletedmom4440 bunu çok iyi araştırmış ve çok doktora sormuş biri olarak geldim 😅 bende de var kızım dada var ilk dogdugunda doktorumuz gördü istese o an kesebilirmis ama yapmadı bizi şüpheye düşürmeyi seçti kendisi özel doktor goya her neyse konuşmasında sıkıntı olursa gelirsiniz demişti sonra biz doktor değişikliği yaptık özel çocuk Hastanesi’nde bir doktor bulduk oraya gidiyorduk doktor işte bunu kestirin olmaz böyle felan dedi bizi korkutma yoluna girdi ama biz hemen araştırma hastanesinden iyi bir cerrah buldukk gittik baktık eti kalınlaşmış kesiyle yapılamaz ameliyat ama ben olsam yaptırmam çünkü meme etmiyorsa,ek gıdasıni yiyorsa ağzını dilini zorlamiyorsa sıkıntı yoktur zaten sadece konuşmaya başladığı zaman bazı harflere dili dönmezse buyrun gelin ben yapicam dedi öyle konuyu kapattık geçenlerde kızım hasta oldu bir türlü geçmediği için boğazı eczacı arkadaşımdan arastirmasini istedim güzel bir doktor buldu bize ve doktor gerçekten mükemmel ilgilendi ve teshisler çözümler buldu bize herneyse baktık çok iyi doktor eşim hazır gelmişken dil bağı var siz bu konuda ne düşünürsünüz dedi oda yemek yiyebiliyorsa bir sorun yok niye kestiresin biz sadece dili dışarı cikaramicak birşey yapamicam durumda olanlara kestirmeye öneriyoruz öyle bir durumda değil zaten dedi bende tum bildiklerimi anlatmış oldum bu arada 25 yaşındayım dil bagimla bir sorunum yok kızımda 22 aylık şuanlik birşey yokk😅