Dogum parası icin aile ve sosyal hizmetler bakanlığına dilekçe veriyorsunuz ilk bebek için 300 lira veriyorlar. Süt parasını bilmiyorum. Doğu parasını hemen basvurmasanizda sonrasında alabiliyorsunuz ben de henüz basvurmadim küçük bebekle zor oluyor dışarı çıkmak bize de uzak kalıyor