Ferah16 Kızzlar bebeğim 2 ay 23 günlük. Alerji için test istedi doktorumuz. Kan sayımı sonuçlarında kimisi referans aralığından yüksek kimisi daha düşük çıkmış. Endişelendim. Normal mi acaba???belki henüz bebek olduğundan böyledir dedim ama endişe de ettim