@Gulcannp @-erCansu-
Akvaryuma gideceğim zaman haber vermemi söylemiştiniz🥰 bugün gittik çok eğlendik kızım başta bi korktu balıklar büyük olunca🤦🏻♀️ Sonrası gayet güzeldi. Girişte herhangi bi problem olmadı kalabalık fazla yoktu sıra hemen geldi. Kodu söyleyip annem kızım ve ben rahatlıkla girdik. Kod alımı bitmiş kodu olan sadece giriş yapabilirmiş. Gidecek olanlar mümkünse hafta içi gitsin hem kalabalık olmuyor hemde sıra beklememiş olursunuz. Hafta sonu zaten zaman kısıtlı yoğunluktan sadece 10:00-13:00 saatleri arası giriş oluyormuş. Şimdiden gideceklere iyi eğlenceler🌸💜