Deletedmom0099 Oglumunannesiyim temassızlarla hep sıkıntı yasadım o yüzden eczaneden aldıgım koltuk altını kullanıyorum 1,5 yıldır
Mommqueen Oglumunannesiyim braun kulaktan ölçer kullanmştım 4 yıl bu sene bozduk suan yıne aynısının üst modelini aldık çok memnun oldgumuz için
Mommqueen Annelikduygusu https://m.trendyol.com/braun/thermoscan-7-irt-6520-kulaktan-ates-olcer-p-83181438?boutiqueId=594336&merchantId=113990 buda linki canım benimki siyah olan
egelsenkonuss Oglumunannesiyim Braun irt 3030 https://ty.gl/1paem85zou kuzenimde bı üst modeli var yıllardır kullanıyor. F/p çok iyi
Minnossareannesi Oglumunannesiyim Kanz kulaktan ve alından ölçer aldık çok memnun kaldım. Fiyatı da makul. Birde normal ateş ölçer var manuel çok ateş olursa onunla da teyit ediyorum