Merhaba, çok zor bir süreç Allah yardımcınız olsun öncelikle. Bizimde vardı uyandıramıyorduk ebeler ayaklarını sıkarak uyandırıyor biz kıyamadığımızdan başaramadık. Altını açın üstünü soyun bu şekilde az da olsa sık sık emzirin. Şimdi 4 bucuk aylık olduk şuan en zor günler sizin için psikolojik olarakta ama geçici hiç dert etmeyin. Bende cok üzüntülüydüm sarılık ve hastaneye yatar diye ama geçiyor. Sütünüzü kaybetmemek için sağıp buzluğ atın cunku bebek az emdiği icin artmaz. Ben bol bol sağdım sütmde cok arttı bu yüzden. Detaylı konusmak isterseniz sosyal medyadan yazabilir takip edebilirsiniz annevepamugu