Kızlar merhaba oğlum bu ay sadece yarım kilo almış doktor gelişimine göre az demişti bol bol emzir neyse ben pazartesiden beri kendimi yırtıyorum resmen emzirmek için zorla veriyorum çünkü meme reddi yaşıyoruz. Aç olmadığına eminim artık çünkü peynir gibi kustu biraz önce tekrar teklif ettim aldı emdi 4 5 dakika şimdi sallıyorum ayağımda kaç dakikadır dilini mi dudağını mı anlamadım emiyor internetten bakıyorum aç olan çocuk belirtileriymis aç değil bence var mı benim gibi olan ya bi fikir verin artık oğlum 3 buçuk aylık